bluemom_ 36+2 yiz uygulamaya göre 26 gün kalmış ama ben 37 sonu-38 arası doğurucam galiba içimdeki ses onu gösteriyor🤭😅.
Kumsal123m bluemom_ bende 36+3 bende hep 37-38 arası gelicek gibi hissediyorum inşallah çok bekletmez sağlıkla gelir squat yapın yürüyüş yapın bol bol
[silindi] Eldgrn sizinle aynı haftadayız ama,sezaryen olacağı için 10gün önce doğum olucak.Yani kaldı 9gün 🥴sabırsızlıkla beklemedeyiz😬