Eldgrn son 5 😍
Felaket belden giren sancılarım oldu dünden beri
Adet sancıları zaten 1 aydır hep var
Bebiş çok çok aşağıda yürürken canım çok yanıyor hele bacaklarım
Geeel gelelim muayeneye 🥲 yarım saat oldu doktordan geleli
Ne açılma ne yumuşama ne de sancı . Hayır boşa mı çekiyorum bu ağrıları yaaa😂