cannjuuu _Deniz1 Dediğim modeller de hızlı ölçüyor hastane modelleri tabancalı daha kalitelisi sadece bebeğin korkmasına fırsat verecek yavaşladıkta olacağını sanmıyorum
cannjuuu _Deniz1 benim doğum mart ortası en geç. Ben doğduktan sonra alırım muhtemelen söylediğim modeli, direkt gidip medikalden alacağım çünkü.