Ben omron aldım fakat geçen bi doktor arkadaşım medikallerde direkt kulak içinden ölçenlerden al dedi. Yine tabanca şeklinde oluyormuş ama alından ölçen dandik modellerden bahsetmiyor. Direkt kulak içine sokup da ölçen tabancalı modelden bahsediyor. Biz hastanede onlardan kullanıyoruz hem hızlı hem doğru ölçüyor dedi. Diğer dereceli modeller de iyidir ama süre kaybettiriyor pratik hızlı ölçen bi şey almalısın dedi.