tugbaasahin Merhabalar 13+1 haftalık gebeyim dün kızım olacağını öğrendim bir oğlum var bu arada 13 aylık adı Yağız 🥰 Ben Eslem olsun istiyorum ama eşim beğenmiyor lütfen anlamı güzel ama çok da yaygın olmayan isim önerilerinizi yazar mısınız ❣️
tugbaasahin symabskrt oy maşallah Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin isimleri de çok güzel😍
tugbaasahin Minik_annee Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ben de hiç bebeğim yokken hep bir kızım olursa adını Amine Asel koyacağım diyordum sonra o kadar çok görmeye başladım ki Asel ismini herkeste var diye vazgeçtim iki isim de koymak istemedim genelde tek isim söyleniyor çünkü eşim de Asel istiyor sen hep Amine Asel diyordun ben ona alıştım diyor 😅
annesininbali27 Rabiahilall benimde bir oglum var iki yasinda kizim olacak allahin izliyle bende aysima yada elisa istiyorum
tugbaasahin -_Esra_- Aa Tomris ismini ilk defa duydum ne kadar farklı ve kulağa güzel geliyor anlamı nedir
faffabayy Hayırlı olsun öncelikle sağlıkla gelsin inşallah 🌸 3 yaşında kızım adı Mihra farsaça kökenli bir isim anlamı; iyilik sever hoşgörülü ❤️
Miniklerim22 faffabayy bnde kızıma Mihra Sare koyacagım kızınızız huyunnasıl acaba mihra isimliler nasıl olur merak ediyorum oglumun adı yusuf asırı yaramaz gercekten ysuufların cogu boyle oyuzden soruyorum yanlıs anlamayın 🌸🌸❤️
tugbaasahin faffabayy Çok teşekkür ederim inşallah sizin de sağlıkla büyüsün güzel kızınız 😍 bu ismi eşim de söylemişti ne kadar güzel isimler varmış aklım karıştı vallahi 😅
tugbaasahin Sevgi3444 Aden ismini çok seviyorum cennet bahçesiydi yanlış hatırlamıyorsam iki ismin anlamı da o kadar güzel ki ❣️
tugbaasahin Miniklerim22 ahahaha çocukların kesinlikle isimlerinin anlamını taşıdığına inanıyorum bana Yağız lar aşırı yaramaz oluyor demişlerdi ama biz eşimle liseden beri tanışıyoruz bir gün oğlumuz olursa adını Yağız koyalım demiştik onun adı daha doğmadan belliydi hiç değiştirmeyi düşünmedik ama o kadar haklılarmış ki aşırı yaramaz 😅
faffabayy Miniklerim22 Yok yanlış anlamıyorum estagfurullah 😅 Hareketli ama öyle yaramaz diyemem. Biraz yönetmeyi seviyor her şey kontrolünde olsun istiyor 🙃
tugbaasahin Lutfiye20 Sağlıcakla gelsin inşallah yavrunuz 😍 ilk defa duydum bu ismi de anlamı nedir acaba
Minik_annee tugbaasahin evet yaa bu aralar aseller çok fazla ama ilk hamile olduğumu öğrendiğimde beri Asel istiyordum vazgeçip geçmemek arasında baya kararsizim Aden de var ama 🥴