Uzay1907 bu dediğiniz bende sürekli oluyor henüz hiç nst ye girmedim normalde doktora danistigimda normalde sancı doğum anlamına gelir dedi ama çok üstünde durmadı 31 haftaligim
Dönüyor pozisyon değişiyor olabilir dedi ama çok sık hissediyorum bu hareketi rahatsız edici bı durum hemen pozisyon değişmem gerekiyor aşırı sertleşme gerilme oluyor karnımin bır tarafinda