Mnire Merhaba sevgili anneler aranızda 37 haftalık doğum yapan var mı ve herhangi bir sorun yaşadınız mı bebişleri nasıldı sağlıklı doğdu mu küveze gerek kaldı mı acaba suyum azalıyor günden güne o yüzden 37. Haftamı tamamlayınca doğuma alınacağım sizce
TTtutku Mnire 37 çok da geç değil aşkım sanmıyorum küvez vs olacağını suyun azalması dışında gelişiminde bi problem yoksa alır evine gidersin inşallah sağlıkka gelir
Feride9923 Mnire merhba ben 36haftalik dogum yapdim cok sukur oglun suan 4yasinda hec kuveze girmedi kendi basina nefes ala biliyordu🙏
Edafmo Mnire 37+3 e sezeryan planladık doktorumla. Kilosu sınırı geçti ve yaşam sınırı haftasını geçtiği için küvöze girme ihtimalinin çok çok düşük olduğunu girse bile bir iki saatlik solunum desteği için girip çıkacağını söyledi.
Uzay1907 34+5’te doğum yaptım oğlum 1buçuk gün küvezde kaldı. Çok şükür 6buçuk aylık oldu bile. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Manolya_mom Uzay1907 Neden erken doğum oldu? Benimde açılmam olduğu için erken doğum tehlikem var 32+4
Mommyustn Teyzem 36 haftalık doğum yapmıştı hiç küveze alınmadı gayet sağlıklıydı😊 37 doğum için normal bir hafta
Mnire Mommyustn bi fark oluyor mu peki 36 haftalık bebek prematüre gibi çok mu minik oluyor yoksa normal mi
Uzay1907 Manolya_mom 26.haftadan beri kasılma, bebeğin karnımın bir bölgesinde top şeklinde toplanması ve sancı ile birlikte 3 defa hastanede yatmam gerekti, 3.yatışım doğumla sonuçlandı:)
Uzay1907 Manolya_mom serklaj yapıldı mı size, bu minikler niye zamanını beklemezler ki Allahım yardımcınız olsun
Manolya_mom Uzay1907 Peki kaç kilo doğdu? 2.500 kilo üstüne küvez zorunluluğu yok diyorlar doğru mu? Benim dün geceden beri ağrılarım çoğaldı bakalım erkenci kuş gelicek mi😁