momlife_7 Bebeğimin hareketlerini az hissediyorum, bugün mesela oynadı veya oynamadı tam anlamadım neden böyle oluyor ya😔 canım cidden çok sıkkın
selinsmother momlife_7 30 haftadan sonra düzene giriyormuş bende 25+1im hareketleri hissetmeyince uyuyor diyorum dalıp gidiyorum sonra illa hissediyorum🐬
Sevval0308 momlife_7 ay bende 17+3 um 16 dandır hergun bir kayma içerde sızlama tarzı birşey olurdu bugün hiç yok aksamdandir içimi kararttim 😭😭
Ezzzgiii momlife_7 Bende 24+2 yim arada hissediyorum ama bazen hiç kipirdamayinca sizin gibi oluyorum ama normalmiş uyuyormuş hareket etmediği zaman
Elvancn momlife_7 çok normal ben şuan 28haftaligim aynı sizin gibiydim ama normal bazen gün boyu hareket etmiyordu korkuyordum ama arkadaşım sordum normal dedi şuan kaç gram ki hareket his edecen korkma dedi şuan bile 28haftalogim bazen hisetmedigim oluyor doktorum dedim nromal dedi genellikle uyuyorlarmjs endişe etmeyin
momlife_7 selinsmother acaba sırtımı dönük anlamıyorum da bu aralar az hareket ediyor csnım sıkıldı ya haklısınız inşallah iyi olsun da🤲🏻
Ygmrnrr_ Normal canim biraz bebegin karakteriyle de ilgili bana doktorum sakin bir cocuk hic bir problemi yok demisti suan 26.haftadayiz cok sukur yeni yeni her gun hissetmete basladim
momlife_7 Ygmrnrr_ maşallah canım inşallah bende düzenli hissederim biran önce bazen hareketli basen yok hareket ya bi kere vuruyor geçiyor
selinsmother momlife_7 sıkmayın canınızı ya akışına bırakın herşeyi dert ede ede güzel bi süreç yaşayamıyoruz valla 🤗🤰
Surprizzz2022 Bazı bebekler sakın oluyo🤭 ben oğlumda bazen his hissetmezdim haftası büyük oldugunda bile . Sağlıklı olsunlar doğunca sesleriyle ben bUrdayim diyecekler. Bide çok takma cnm stres yapincada anliyo bebeler
momlife_7 Sevval0308 canım seninki daha çok erken bişey olmaz o hatftalwrda bende az hissediyordum merak etme bisey olmaz ☺️
Surprizzz2022 momlife_7 cinsiyetle alakası varmış bilemem benm oğlum sakindi smdi 2ye hamileyim oğlumda yaşamadıklarimi görüyorum 🤭 birde düzenli harekeler ileri haftalarda daha çok oluyor diye biliyorum büyüdükçe daha çok hissediliyo☺️
Sevval0308 momlife_7 sağol kuzum inşaallah rabbim bebislerimize sağlık sıhhat afiyet versin🤎 işte anne olmak böyle bir şeymiş rahime düştüğü andan itibaren hep bir korku hep bir kuruntu elhamdülillah:)
2prensesannesiiii Elvancn ama ben çok güçlü vuruşlarını hissediyordum mesela dün çok zayıftı derinlerden hissettim hep 🥺
Nursaygi momlife_7 Benimde bugün öyle oldu 23+5’deyim hiç hareket etmedi desem yeri endişelendim öğleden sonra sağlık ocağına gittim kalp atışlarını dinlemek için şükür duydumda içim rahatladı.
Nursaygi momlife_7 Aminn hayırlısıyla vakti zamanı geldiğinde sağlıkla kucaklarımıza almak nasip oldun inşallah 🙏🏻🥹
Haticetekmen01 Sormayın kızlar benim de 23+5 iki üç gündür benim kızında hareketlerin de azalma olmuştu bende çok korktum endişelendim ama düzeldi demekki bu haftalarda böyle oluyor moralimizi bozmayalım
momlife_7 Haticetekmen01 valla hala böyle çok korkmaya başladım ya 😔 gece sanki hareket etti gibi ama anlamıyorum artık güçlü değil hareketi canım çok sıkılıyor