Zemzems Paradisee21 Gulden1912 gzl_2320 Kızlar şimdi doktordan geldim. Krem verdi onu kullanacağım. Sık sık iç çamaşırı değişimi 2 defa değiştiriyordum normal da fazla sı lazım mış
gzl_2320 Zemzems iyi yapmışsın. su gibi az az akıntım geliyodu da kanda ve idrarda bişey çıkmadı doktor ne olur ne olmaz gyno-lomexin verdi bu arada bende 2 kez değiştiriyorum iç çamaşırımı demek daha fazlası gerekli dediğin gibi