Bende öyleydim tam 19 haftalıkken başlamıştı ama deli edercesine bir kasintiydi, ne yaptıysam ne kullanduysam fayda etmedi, en son bi doktora gittim sağolsun hamilelikte kullanılan tek seferlik çubuklu fitil yazdı mantar olmuşsun dedi ve gerçekten kullandım o gün ve sihirli bir şekilde geçti çok şükür ,şuan 24 haftaligim ,bu arada çubuklu ama çubuğunu kullanmiyorsun elinle itiyorsun