Benim de ilk gebeligimde 34 haftada kalmıştı gövdesi. Bacakları 35 kafasida 35 haftayla uyumluydu.38+2 haftalıkken suyum azalmış bide gelişim aynı kaldığı için doğum yaptım. Ultrasonda 2700 Gr göstermişti. 2300 doğdu. Kuveze girmedi. Sarılık falan da olmadı.