ElifZenginUral dün ben de yakın zamanda sezaryen Doğum yapan bi arkadaşıma sordum benim de aralığın son haftası sezaryen olacak onunla aynı hastanede alt kısmı açık bıraktırıyorlarmış büyükçe bir bez koyup sürekli bakıyormuş hemşireler pijama giyenlerin altını giydirmemişler o yüzden gecelik daha iyi oldu dedi pijamayı eve çıkınca giymiş