Pinar41 normal kontrol için hastaneye gittim. Bebeğin suyunun fazla olduğunu hatta sınırda olduğunu söyledi doktor. Evde 3 gün şeker takibi istedi birkaç yerde yüksek çıktı. Cumaya kadar devam et dedi şekerine bakmaya. Bir kaç tane daha yüksek değer görürsem dahiliyeye gönderecem dedi ama bebeğini erken alma ihtimalimiz var dedi