ronii47 demeyin ya çok üzüldüm inşallah öyle bir şey olmaz vaktinde gelir bebişiniz, şeker testi yaptırmadım ben kendi isteğimle tahlillerim fln iyi çıkıyor ailede fln da olmadığı için gerek duymadım, bana şuan için doktor bir şey demedi normal doğuma uygun olduğunu söylüyor böyle giderse 33 haftalığım