Seda_w Honeymom17 ilk randevu ya kadar 7 haftalık olucaz normalde sağlık ocagındaki hemşire bugün doktora git dedi pazartesi kan testi yapıp kayıt acarız, dedi ama randevuyu 14 gün sonraya, bulabildim bi sorun olur mı acaba
SutlacimiYedimmiBen Seda_w sorun olmaz canim zaten kayit acmak icin soyluyor onlar bugun esim folikasiti almaya gtti cok pahaliydi dedim saglik ocagindaki aile hekimi verebilir git al orda sat imi sormuslar aradi söyledim kayıt actilar. Devlette sira almka zor ama buluyoruz cok sukur debk geldigi surece hep ayni doktora sıra alicam ben.