Ssevcann canım sen o konusanlara bakma hiç hatta söyleme bebegn ile ilgili hcbirseyi boşver, ayrıca bebeginin kilosu çok az değil neden dert yapıyorsun ki kendine ki birde ultrasonda yanılma payı çok fazla oluyor, bir çok bebiş 40 da bile 2500 doğabiliyor, önemli olan bebeğin kilosu değil dir unutma önemli olan saglıklı olup olmadıgı dır gelişiminin tam olmasıdır ve sen istediğini ye iç bebiş gelişmesi gerektiği şekilde kilo alır sen istersen aç kal günlerce o bebek kilo alır, istersen de en saglıklı sekilde beslen almıcaksa almaz 🤗