Bana da doktor iki ay kullan dedi bende şimdi iki ay kullansam çok erken olmaz mı bırakmak için diye düşünüyorum çünkü şu an 10 haftalık gebeyim 2 ay daha kullansam 4. Ayda bırakcam ama nasıl bırakcam çünkü gördüğüm kadarıyla kullananlar 34-36 haftaya kadar kullanmış