Hamilelikte ecopirin kullanmak zararli mi acaba ?
Ben o ilaci kan pihtilasmam oldugu icin 7 aydir kullaniyorum sadece sali ve cuma gunleri doktorum oyle soylemisti, ve bi kac gun once hamile oldugumu ogrendim Ben o ilaci devam etmem gerekiyor mu bilmiyorum Ama etmesem bi sorun olur mu diye dusunuyorum cunku daha once 2 düsük yasadim. Doktor randevum da 8 marta daha. Kafam karisik