Caciinnn canim bende gecen ay dusuk yaptim bida asla cocuk istemiyorum diye dusunurken bu ay tekrar hamile oldugumu ogrendim. Evet her gun bi korku her hastaneye gidisimde bi tedirginlik oluyor ama ne olursa olsun bu duygu cok guzel ve sadece Allahtan hayirlisini istemek düşüyor bize. Insallah saglikla kucagimiza aliriz