Caciinnn öncelikle hayırlı olsun canım. Kalbini rahat tut. Bende bebeyimi kayb etdikten sora hamile kaldım ve her doktora ultrasona gitdiyimde bedenimi stres sarıyodu. 10 gunden bir ultrasona girip ya sorun olursa diye bakıyodum. Şu an 22 haftalık hamileyim ve detaylım, ikili testım temiz cıktıgı için cok rahatım. Eskisi kadar sterslide deylim. Ultrasonada ayda 1 kez giriyorum. O içindeki şüpeyi stresi unut. Benım ilk cocugumdu kayb etdiyim ve doktor bunun cok sıradan bi duurum oldugunu demişti