designermoms Selces76 gayet düşük benim 4,76 çıkmıştı ilaçtan sonra 1,22 ye kadar düştü en düşük dozu vermişler size de
nevzatbaskomser Selces76 Benim de tsh yüksek çıktı yarın doktora gidicem de farklı birime yönlendiriyor mu diye merak etmiştim
yanlisanlamaama Pnr_KMRC1 aç yaptırın aç ve tok arasında çok fark oluyor yanıltıcı olabilir benim açken 0,250 tokken 3,80 çıkmıştı
Didemdidemm Selces76 etki eder kormayın .Sizin Tsh çok yüksek çıkmadığı için düşük mg vermiş . Ama tavsiyem sabah için birde ilacı içtikten sonra 1 saat yemek yemeyin öyle daha etkili oluyormuş birde düzenli kullanın