Selces76 ben de 8. haftadan beri kullanıyorum 25 lik her ay kan vermen lazım değerin artarsa ilacın dozunu arttırıyorlar ama sakın aksatma çok önemli
Asıl kullanmazsan zararlı bebeğe zarar veriyor doktorum bana tiroid bebeği vücutta hastalık olarak algılıyor vücuttan atmaya çalışıyor dedi o yüzden her gün iç sakın aksatma