Aysegulaydogan Canım ben zaten gripken ne içtiğimi doktora yazdım.. Ihlamur ve nane limon içiyorum dıye.Kaldı ki limonu normalde de yiyoruz yani, naneyi de.. Benim doktorum herhangi olumsuz bir şey demedi 🙄 İlk kez duyuyorum bunu ama sana da belki doktor söylemiştir bilemiyorum şimdi. Bende olumsuz bir etki yapmadı gribi de atlattım çok şükür