merhaba anneler..tahmini dogum tarihim 13 mart .ama.ikinci sezeryanim olacagi icin bi 10 gün önce alirlar diye düşünüyorum.martta da şöyle güzel bir tarih var..doktorumdan bu tarihi talep etsemmi diyorum..hem.akilda kalici bir tarih..aranizda var mi bu tarihe dogum tarihi alanlar isteyenler..