Tubaozcn ben 22+3 haftalık hamileyim kanama nedeniyle gittim bugun rahim ağzım kısalmış ondan dolayı olduğunu söyledi 29 mm olmus.. ve iğne verdi 3 5 günde bir vurulcak baska fitil falan vermedi bide istiraat et yerinden kalkma dedi 😔 ama hic umutlu iyi bi sekilde konusmadı ya da ben öyle hissetmedm sizin doktorunuz ne güzel moral vermss.. düzelir mi sizce benmkide😏