Tubaozcn Bende 17 hf lıkken rahim ağzı 37 mm idi.Açılma yada herhangi bir şey yoktu🙏Progestan 200 mg günde 2 defa alıyorum..Haftada 1 progestan iğnesi vuruluyorum..Magnezyum alıyorum ve bir süre de endol fitil kullandım..Karnımın bir tarafında toplanma sertlik (kasılmaymış) oluyordu onun için verdi..Çalışıyordum 30 günde heyet verdi canım yemek ve lavoba dışında ayağa kalkmıyorum..İstirahat çok önemli bebeğin rahim ağzına olan baskısını azaltmak lazım👍Benim tüp bebek buarada🙏Bence hiç riske atmayın👍Hepimiz zamanında sağ salim kucağımıza alırız inşallah 🙏