cahillesohbetikestim Tubatgn teşekkür ederim balım sizede afiyet olsun. Evet bende hem pratik olsun istiyorum hem yapmak istemiyorum 🤣
Essraanil Sevvl kız senin eşin de mi Malatyalı😁 benim eşim de Malatyalı an benden de o kadar ben de Karadenizliyim sebzeciyim ama bir etçille beraber yaşıyorum😁
Sevvl Essraanil ay evet ya ben Trabzonluumu biz herseyı kavururuz bıkıyorsun ama eşim yok yumurtada bile kıyma kavurma olacak😂😂
Essraanil Sevvl ben de orduluyum ot sebze kavur ye😁 eşime bugün ne yiyelim diye sorduğunda cevap hep aynı başlıyor etli … 😂😂 Ah bu Malatyalıların et aşkı😁
Deletedmom_85 Hiçbir fikrim yok KV de bende zaten. Ya eşime akşam balık aldırırım yada evde bir şeyler bulup uydurup yapıcam artık 🥲 Afiyet olsun balım 💖 Tubatgn