twinsmom_ aybukekurt55 evet benimde olmuştu sonra adet ağrısı gibi olmaya başladı hafif kısa süreli ama etkiliydi şuan hamileyim 😇
aybukekurt55 twinsmom_ benimki de ara ara geliyo ağrıyo batıyo ğeçiyo ama halsizlik var bende sende de oldu mi
twinsmom_ Aysel_krdg yok ağrı olmuyor yapılırken kısa sürüyor işlem zaten anlamıyorsun bile normal bir jinekolojik muayene gibi
minigiminannesi03 aybukekurt55 bazen tutunma belirtisi olabiliyor bazen sadece asilamadan dolayı oluyor
twinsmom_ Aysel_krdg 4000₺ aşılama ücreti öncesinde 2500₺ rahim filmi çektirdik tahliller vs tam ne kadar oldu bilmiyorum 😇
twinsmom_ aybukekurt55 10. 11. Günü testlerim pozitif çıkmaya şuan hamileyim 18 ocakta yaptırmıştım aşılamayı
Aysel_krdg twinsmom_ çok teşekkür ederim bilgileriniz için umarım bana gerek kalmadan bu ay nasip olur