Anonim16 bir yıldan uzun süredir yani 18 aydır korunmadığımız halde gebelik elde edemedik. Eşimde bir sıkıntı yok bende pcos var sadece. Yumurta geliştirme çatlatma tedavisi oldum 4 kere ama olmadı. Biz artık tüp bebeğe geçmek istiyorduk doktor önce aşılama dedi. Aşılama sırasında da rahim ağzımın çok dar olduğunu fark etti sanırım onda da gebelik zor oluyormuş. Şu an bekleme aşamasındayız bakalım