Benim de ilk gebeliğim 30 Mart inşallah tabi küçük hanıma bağlı ne zaman gelmek isterse 😂😂 ama bazen kendime hatta eşime de itiraf ediyorum evet kızıma kavuşmayı çok istiyorum gün sayıyordum ama artık zaman azaldıkça içimde korku büyüyor ailemden uzaktayım bide çok heyecanlıyım inşallah hepimizin doğumu çok güzel sağlıklı geçer inşallah bi avazda kurtuluruz ❤️