Halimbey valla canım çok şükür çok güzel bi duygu ama Allah’ın gücüne gitmesin hamılelık bana ölüm geldi piskolojim yerle bir yanı geçen hastanede bi kadında vardı ikiz 3. Gebeliği ikiz sen tekin rahatlığını bilmiyorsun gençsin katlanabılıyosum 2 dogum yaptım bunun böyle olacağını bilseydim yapmazdım dedi. Yanı sancılar kanamalar yok biri küçük biri geride ay rahmın kısalmış aman ikiz riskli biri ölür biri gelısmez her 3 günde bi iğneler serumlar daha neler meler varya ama rabbım isteyen herkese nasıp etsin o ayrı sonuçta her güzelliğin bir zorluğu vsr bellidir benim vucud yapımdan ikiz olup çok rahat geçiren de vardır mutlaka❤️