Bugün hastaneye gittim 40+3 ve bebek makat geliş halen de öyleydi. Doktor acile yönlendirecem dedi akşam sezaryen olacaksın dedi o an o kadar çok korktum ki panik oldum doktor anladı 😅 yarın erkenden bekliyorum dedi. Yarın sezaryen olacam lütfen dua edin. Buradaki çoğu kişi ya bebek bekliyor ya da istiyor sizin dualarınız benim için önemli lütfen dualarınızı eksik etmeyin.💜