kahvekokusu_ 38+4 te yarın kontrol günümüz 10:40 ta . Benim açılmama falan bakmıyo NST ye takmıyo normal doğum zaten sancının gelmesini bekliycez dedi . Bir NST hevesim var sormayın gitsin 😂
Prenses34_annesi kahvekokusu_ vallahi ya benim de öyleydi başta nst hevesi sonra çıktı başıma sancı hevesi sonra doğurma hevesi derken yarın doğuma gidiyim🤣
Anneada 2prensesannes 2prensesannes hadi insallah hersey yolundadir Rabbim vaktinde saglikli bi sekilde dogurmayi nasip etsin yavrularimiza kavustursun 🥰
Anneada Prenses34_annesi bugün dogum olacakti sizin sanirim . Nasilsniz dogum gerceklesti mi ? Umarim hersey yolundadir 🥰♥️
walkimdet Prenses34_annesi 36+5 bizim de görüş günümüzdü nst de düzenli sancımız çıktı ve 1 cm açıklığımız varmış 🥹 ardından nişanım geldi. Hafif ağrım var şuan beklemedeyiz bu gece de gelebilir birkaç hafta sonra da ama doğum yakın karnın sertleşmiş dedi 🥹
Prenses34_annesi walkimdet hayırlısı olsun kuzum gönlünü ferah tut benim 36+4 de baktı ilk çatıma açılma yok ama esneklik var demişti bugün 2 cm var dedi yarın da hayırlısı ile kavusuyorum inşallah dua et Allah’a 🥰
Meryemm22 walkimdet karnın sertleşmesi doğuma mı işaret acaba? Benmde üç gündür karnım çok sert . Hareket etmek bile zorluyor
Anneada Prenses34_annesi Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin kolay dogum olur insallah ♥️ dogumdan sonra etiketle bizi tecrubelerini bekliyoruz 😅
Svdmhmtyhy Prenses34_annesi Yaa ciddi misin senin adına sevindim. ben de gittim ne kanala girmiş ne açıklık var ne çatım geniş nede sancım var ben en az bir hafta daha doğurmam sanırım. Neyse geç olsun güç olmasın diyip kendimi avutiyim bari 😂🥰
Prenses34_annesi Svdmhmtyhy aynen rabbim gönlüne göre versin vakti var demek ki miniğin canını sıkma inşallah sen de dogurursun 🥰
walkimdet Meryemm22 evet doğumhanede ebe özellikle baktı sonra dr baktı sert açıklığın düzenli sancın da var bugün bile doğurabilirsin dedi
Meryemm22 walkimdet sancıların nasıl peki? Nasıl hissediyorsun? Benm ilk gebeliğim de pek bilmiyorum.
Canannnn15 Prenses34_annesi Ay aynı şekilde bende istiyorum direk hissetmeden açılmam olsun 😂 ben bebişimi görcem heycanıyla bu gün randevü var sandım gittik hastaneye 30 - 40 dk bekledik meğer yarınmış randevüm 😂boşuna gidip bekledik o kadar 😂😂
Canannnn15 Prenses34_annesi Valla ya akıl gitti iyice devreler yanmış 😂 çok şey istemiyorum sadece hiç hissetmeden açılmam olsun 😂 direk pıt diye çıksın kızçem😂
walkimdet Meryemm22 30 40 arası gidp geliyodu ama düzenliydi drum o yüzden korktu hissediyo musun dedi ama hiç hissetmiyodum en son 50lere falan çıktı sadece onu az hissettim
walkimdet Meryemm22 sonra işte açıklık olduğunu söyleyince de şok oldum beklemiyodum ama 3 4 gündür vajinamda değişik bi his vardı iğne saplanıyo gibi bıçak batırıyolar gibi ve yürüyemiyodum açıklık olurken öyle hissettim sanırım
Meryemm22 walkimdet benm sancılarım da var ama düzensiz. Kaç gündür karnım çok sert . Vajinamda bir haftadır dediğin gibi acılar oluyor.
walkimdet Meryemm22 senin de yakındır o zaman kuzum benim 32de sancım pik yapmıştı hep yatmıştım gelmesin diye anca bu kadar durdu galiba. Bikaç gündür de ağrılarım vardı demek ki sancımmış şiddetlenmesini bekliyorum şimdi. Sende tetikte ol nişan su vs için yakındır