Svdmhmtyhy Bizimde bugün görüş günümüz 38+6 bir gün var aramız da bnde de hala ne nişan var ne bir belirti saat 2.40 da. Randevum var bakalım hem nst hem alttan muayene yapacak doktor bakalım ne dicek herkes güzel haberler alır bugün insaAllah 🥰
Prenses34_annesi Svdmhmtyhy amin inşallah bugün Rabbim kiminle gönlündeki duası varsa kabul eylesin inşallah evet aramızda bir gün var enim 36 haftamda kontrol etmişti açılmam yoktu ama esnekliğin var demişti İnşallah olmuştur yani inşallah bugün doğum haberiyle güzel haberlerden gelirim 🥰
Kubrakck2222 Prenses34_annesi evet canım kız olacak inşallah 🥰20. Haftadan beri göstermiyor yüzünü 😬😅🥰
Prenses34_annesi Kubrakck2222 belli nazlı şey 😅 benim kızım da inadına yüzünü gösterirken tombik yanakları gösteriyor ki onu gelince yiyeyim diye herhalde 😅
2_evlatyolda Prenses34_annesi yarın da bizim görüş günü 2li tarama yapılcak cinsiyetinide inşallah net Bi şekilde gösterir
Prenses34_annesi delininbiri canım gittim nst bağladılar sancım çıkmadı sağa dönünce sancım çıktı alttan baktı doktorum 2 cm açılmam varmış yarın sabah doğuma gireceğim inşallah dua et bana 🥰
Meryemm22 Prenses34_annesi Sizin yerinize ben rahatladım. Bende 37. Haftamdayım . Bi an önce doğum yapmak istiyorum . Zorlamaya başladı.
Svdmhmtyhy Prenses34_annesi Yaa ciddi misin senin adına sevindim. ben de gittim ne kanala girmiş ne açıklık var ne çatım geniş nede sancım var ben en az bir hafta daha doğurmam sanırım. Neyse geç olsun güç olmasın diyip kendimi avutiyim bari 😂🥰
cocuklarimcanim Prenses34_annesi bugün görüş gunumuzdu 20+3 olduk hala cinsiyeti ogrenemedik ne yazik ki bacak arasini acmadi giderken göstersin diye cikolata dahi yedim bi paket bana misin demedi😒 dr durttu ne yaptiysa tepki yok inat ediyor keci gibi inatci olacak onu ogrenmis olduk
Prenses34_annesi cocuklarimcanim benim kızım da öyleydi kesinlikle bebek inadı çikolata vs alaka etmoyor cnm😅
cocuklarimcanim Prenses34_annesi ablalari boyle değildi hic 13 15 haftalıkken hemen öğrenmiştim bu inatlik ediyor hayir dr kontrolunde put gibi durdu hareket bişey yok bilmis gibi ciktiktsn sonra gudurmaya başladı hala gümbür gümbür oynuyor cocugum ordaykende oynasaydinda kizmi oglan mi gorseydik artik diye kiziyorum kendisine
Prenses34_annesi Meryemm22 benim geceleri artık zorluyordu teyzem vefat etti belki onun üzüntüsü sıktı beni dedim ama birşeyler varmış demek ki
bluepoint Meryemm22 bende 37+1 im su gibi akıntım oluyor damla damla suyum mu geldi diye korkuyorum 🙄
Prenses34_annesi Nerosss ne halt varsa yedim bacım 🤣 hamileliğin başından beri aktif yürüyüş yaptım sonra 7 ayının sonuna doğru spor yapmaya başladım hurma yedim ananas yedim suyunu içtim kivi yedim 7 tane karanfil 1 tarçın kaynamış suya koyup ılıyınca içtim sıcak suya girdim eğildim kalktım ilişkiye girdim derken hooop birden açılmam olmuş hiç sanmıyordum ama olmuş 🤣🤣
Meryemm22 Prenses34_annesi benm karnım o kadar sert ki üç gündür . Hareket dahi etmekte zorlanıyorum. Psikolojik olarak da berbat bir dönemini şu son haftalar. 😬 Sizin de başınız sağolsun. Kızınızın gelişi güzelliklere vesile olsun.
Betulaa Prenses34_annesi Kiwi karanfil açılma mı tetikliyor ki ilk defa duydum bir de niye bu kadar erken başladınız bende yeni 8e girdim ama gelecek ay başlamayı düşünüyorum hurmaya 😄