Tam 35. Hafta ile kontrole gittim bugün. İlk gebelik ve makat geliş maalesef. 2 hafta sonra tekrar gideceğim, dönmediyse sezaryen günü verecek doktorum. Kilosu 2 hafta geriden geliyordu çok şükür bugün 2600 ile haftasını yakaladı. Çok mutluyum bu yüzden, makat gelişi falan unutturdu bana bu 🤗