Seydo54 Baharbade10 Baris beye gidiyorum, yaklasimi kontrolü bebekle ilgili sorunlari cozumleri vs vs herseyiyle ilgili bi dr.. bilmiyorum bayag olmus yazdiginiz gittiniz mi? Ben yarin kontrol icin gidip gün alacam insallah
Seydo54 Baharbade10 evet o da cok iyi dr diorlar ama cokta pahali🙈 bende ilk once alladdin beye gittim daha yeni biraktim hem aladdin bey hem baris bey derken, yola baris beyle dewam etme karari aldik hayirlisi insallah sagsalim kavusalim bebislere