1Gunes Baharbade10 merhaba kaç haftalık hamilesiniz. Ben sevgi has.gidiyorum inşallah doğumum barış beyde olack 35+6 yiz.
Baharbade10 poyrazin_annesi28 bende ilk 2 ay ona gitmiştim :) sonra randevu sıkıntısı vardı vs Ertan adalıya geçtim , :)
Baharbade10 1Gunes barış bey nasıl , doğum ücreti belli mi , zamlardan sonra nasıl oldu acaba , ben dr değişmek zorunda kalacağım , Emine Öztürk yada barış bey’e , ismini duydum da yaklaşımı nasıl ilgili mi
Baharbade10 Sema1010 Alaattin doğum ücreti nekadar oldu , bende Ertan’a gidiyorum ama sanırım dr değiştireceğim çok pahalılanrırdılar
Seydo54 Baharbade10 Baris beye gidiyorum, yaklasimi kontrolü bebekle ilgili sorunlari cozumleri vs vs herseyiyle ilgili bi dr.. bilmiyorum bayag olmus yazdiginiz gittiniz mi? Ben yarin kontrol icin gidip gün alacam insallah
busraydnc Baharbade10 bende Ertan hocaya gidiyorum randevum haftaya 900 ₺ olmuş diyorlar bakalım haftaya belli olucak bide şehir hastanesinde Çağla Hanıma gidiyorum ondan da memnunum çok doğuma henüz karar vermedim nerede ve kimde yapacağım belli değil 🙈 30 haftalığım
Baharbade10 busraydnc evet ertanın muayenesi 900 oldu ben 2dir 900veriyorım. Dr hakediyor gerçekten çok ilgili naif , sadece doğum ücreti çok pahalı bakalım nolcak inş tekrar zam gelemz