Kucuk_melegim aren6161 annem yapicak inşallah meryem ana otunu aldı sağolsun bol bol dua okucak arkamdan
aren6161 Kucuk_melegim ıste bu yüzden de ağrılı olur dar orası vs bu çok önemli bır detay mutlaka ılıskı olmalı doğumun rahat geçmesi açısındanda onemlı
29mn Kucuk_melegim şu saatten sonra bisey olsa zaten onemi yok ki dogurcaksin yani niye ikna olmuyo anlamadim
Sumeyye03 Kucuk_melegim bana da öyle dediler alttan muayene ağrılı oluyor dün gece 4 te nişanım geldi 3 cm açıklık var ama ağrı yok ilerlemiyor😔
Kucuk_melegim 29mn işte karnina görmüyor musun birde boyle birşey istiyosun diyor sanki keyfime istiyorum
Aslihanfs Bende bikaç gündür 2 cm ile geziyorum Hiç sancım yok bugün yine gezmeye gidiyorum günlerimiz aşağı yukarı aynı 💙