Hareketvakti karnın altında kasıklarda kesi oluyor minik çizgi şeklinde benim 20 gün oldu incecik kaldı ince bir kabuk bağladı krem sürüyorum geçti bile. Spinal oldum çekiştirme itme baskı oluyor tabii ama acı olmuyor bunlar endişe edeceğiniz en son şeyler hiç korkmaya gerek yok. Ameliyat öncesi ve sırasında zaten bisey hissetmiyorsunuz. 4-5 saatte sonrasında uyusuk kalıyorsunuz. Yavaş yavaş his gelmeye başlayınca dikişler acıyor o da birkaç sürüyor. İlk yataktan kalması zor uyusuk vucudu ayakta tutmak gibi. Onun dışında bisey zorlamadı beni. Korktuğum çoğu şey tırt çıktı yani sonda, ilk tuvalet, emzirme, idrar yapma, dikiş yeri, kanama vs hepsi geçti hitti sorunsuz. Şimdi gecem gündüzüme karıştı bebek büyütmek hepsinden daha zor inanın. Bebek büyütmek mi yoksa ameliyat süreçlerini baştan yaşamak mı daha zor olur deseler bebek bakmak derdim. Uykusuzluk cok zor geldi bana