Hareketvakti kendinizi telkin edin, heyecan yapmamak zor elbette oluyor ama sakın kalmak önemli yoksa hemen uyuturlar, o anlara şahit olmak çok güzel ve odaya çıkıp hemen bebeği emzirebilirsiniz
Biraz yapıya bağlı, bazı vücutlarda iz kalmıyor gerek olmuyor bazılarında iz com kalır. Bana doktor gerek yok dedi ama ben gene istedim ve öneride bulundu, güzel kremler var