Hanımlarr merhaba, psikolojim biraz bozulmuş durumda bu yüzden sizlere sormak istedim 😔
Biraz uzun olucak şimdiden kusura bakmayın..
1 buçuk yıldır bebek istiyoruz ilk gebeliğim kimyasal oldu sonra birdaha olmadı. Hiçbir problem yok ne eşimde ne de bende.
Yeni başladığım doktor klomen verdi.
Klomeni kullandıktan sonra 22 ve 23 de yumurtalama gördüm. 24 de çatlama oldu üç günüde değerlendirdim.
Merak ettiğim bir soru, yumurta büyüyüp kiste dönüşmüş olsa ovulasyonda çatlama görür müydüm? Ve aynı zamanda gynoseed sperm hızlandırıcı jel kullandım.
3 gün önce sol kasığımda hayatımda hiç yaşamadığım bir ağrı başladı. Nokta gibi bir anda ağrı giriyor 10-15 dk devam edip geçiyor. Bugün ağrı kesildi ( çok yürdüm belki ondan kesilmiştir diye düşündüm), aynı zamanda 6 gün önce yanaklarımda bir kızarıklık farkettim ve 6 gündür heidi gibi geziyorum 😂 kıpkırmızı..
göğüs uçlarım hep belirgin ( normalde belirgn olmaz bu kadar) ama öyle karıncalanma, damarlar, koyulaşma falan yok regl öncesi ağrısı var. Hep uykusuzluk çeken biriyim bu yüzden de öyle çok uykum geliyor da diyemem. Mide bulantısı da yok. Bunları yaşamayıp ( özellikle uyku hali) hamile olduğunu öğrenen var mı? Bat 5 şubat, yarın erken gebelik testi yapsam çıkar mı 😔 meraktan ölücem artık..