YagmurSahin eminergunn Allah kolaylık versın canımmm sağ sağlim kucağımıza alalım inşallah. Kız mı seninde? 🤗
EmelBG YagmurSahin Ben anlamıyorum kız olursa erken erkek olursa geç kafalarını ayyyyy 😂😂😂😂😂.40/42 haftaları var bunun niye 38-39 algısı var bu millettekii .Bana Benin tosbigimle 40’ları görcez gibi geliyor henüz 34 haftalığız bakalım 💁🏼♀️
YagmurSahin EmelBG canım mühim olan sağlıkla gelmesi elbette. Ama vücut ağırlaştıkça her seyin kısıtlanıyor zorlasıyor artık doğsun yanımda olsun istiyor insan e bide milletten sürekli doğurdun mu doğuracan mı soruları duydukça insan daha bi bunalıyor 😫😀
EmelBG YagmurSahin Milletin şu çenesi zaten olmasa ek oluyor canım işte .Bizde bi sıkıntı yok henüz 35 olacağız bu gecede hayırlısıyla kurtulursun inşallah vakti geldiğinde doğar içinde kalacak hali oy milleti duyma açma telefonu anne baba dışında doğana kadar 🙈🎀
Aysehatun YagmurSahin bende aynı durumdayım telefonlar durmuyor benimde kızın olucak nasipse 39+1 haftalık hamileyim 😇
YagmurSahin Aysehatun sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin Allah bi nefeste kurtarsın bizi hemde telefonlardan kurtulalım 😂
YagmurSahin EmelBG canım bir açma iki açma tahmın etmediğim insan bıle soruyor 😂 doktora gittim bu gün normal her sey dedı yıne beklemedeyim. Doktor sakin ve sabırlı ol diyor ama demesi kolay 😂😂
Zeynozeyyo edaun Yok bu kış doğurmayı düşünmüyorum de 😡 Ya geceleri uykusuz kalan sıkıntısını çeken ağrısını sızısını hisseden biziz bir de doğurmadı mı diye piskoloji bozuyorlar
Zeynozeyyo Ya kızlar sizde de oluyor mu yani 35 haftalık 36 haftalıkken ağrım sızım olurdu sancılarım oluyordu anacığım şimdi doğum vakti yaklaştı ağrısızı gitti 🤔
YagmurSahin Zeynozeyyo akşamları baslıyor bel ağrısı çatı ağrısı falan bi sevinçle yatıyorum uykumda uyanıcam sancılanıcam diye ama sabah uyanıyorum dip diriyim 😂😂