blackberry118 inanın ben de o kadar sabırsızlaştım ki.. doğsun diye ne totemler tutuyorum ☺️ Ya aslında ağrılarım falan oluyor arada bı sancı vuruyor ama bence yeterlı ve düzenli değil. Çok haklısınız zamanı var doğupta küvözde olacagına ya da baska bı sıkıntıyla karsılasacagına karnımda dursun elbet doğar dıyorum. Bakalım Allah büyüktür sağlıkla kucaklarımıza alalım bebişlerii inşallaaahh 🤗😍😍