Tiredmother Küçücük bi alanda durmak zorunda olduğunu ve solunum Alman gereken yerden dumanlara boğulduğunu düşün, her çekişinde onun içerde nefessiz kaldığını düşün. Gerçekten yapma ona bunu evladından değerli değil be kardeşim zorla kendini başka şeyler yiyip içerek oyala. Eşinde yanında içmesin yanında kimseye içerme canın istemesin
Shnayse Bende uzun yıllar içtim üniversitede edindiğim saçma alışkanlıktı benim için evlendim eşim içmiyordu ve benim içmemden de rahatsız ama ben pek umursamıyordum evlendikten hemen sonra gebe kaldım ama yine de olayın ciddiyetini anlayamadım ki ara ara içtim ama eşim hep kızıyordu ama ben nolacak dedim içtim ama çok fazla değil zaten başta sıkıntılar vardı kese de kanama falan derken 9 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum ondan 6 ay sonra tekrar hamile kaldım ve öğrendiğim an çocuğum için içmiycem dedim ve içmedim çok şükür 34. Haftadayız bir daha da içeceğimi sanmıyorum sende onu dünyaya getirmeye karar verdiysen onu en iyi sen korumalısın anne olmak onu gerektirir 😊 uzun oldu biraz ama anlatmak istedim