Edessanr bende hamile olduğumu öğrendiğim gün elimde sigara kalakalmıştım nasıl bırakcam diye. Eşim çok üstüme geliyordu içme bırak felan diye bende hep tamam bu son diyordum 8. Haftama kadar içtim sonra özelde bi doktora gitmeye başladım ona söyledim sigara içiyorum diye o da abartmadan iç dedi zaten şimdi bebeğin etkilenmeyecek kadar minik dedi hiç kısıtlamadı, bi iki hafta daha içtim artık içememeye başladım yani canım istiyor yakıyordum hepsini içemiyordum bi şekilde paket almamaya başladım eşimden alıyordum ya da annemden.. bu sırada alo 171 aradım internette youtube da sigara bıraktırma videoları izledim hiç biri etkilemedi. Her akşam tamam bida içmicem diyip uyanır uyanmaz yakıyordum.. böyle böyle 15. 16. Haftaua kadar geldik. Evdeyim takılarımı düzenliyordum bi kolye aldım elime bebeğim o haftada boyu tam o kadardı böyle siyah bi taş nasıl ağlamaya başladım ben ne yaptım sana bu zamana kadar nasıl zehirledim seni ben nasıl anneyim .. boynuma taktım elime günlüğümü aldım ağlaya ağlaya yazdım söz verdim dualar yeminler işte bilirsin... ama ilk defa sözümü tuttum aklıma gelince avucuma aldım sımsıkı tuttum o siyah taşı birinci gün ikinci gün derken 1 hafta 10 içmedim canım isyiuor ama içersem en başa döneceğim için asla elime almadım. Bi de artık kimse inanmıyordu bırakacağımı inat ettim baktım hamileliğinin sonu gelmiş işte böyle bizim hikayemiz. Belki sana da iyi gelen bişey vardır onu aramalısın bişeye inanmalısın kimisi kafada bitiriyor tek seferde bırakıyor kimiside bizim gibi oluyor seni çok iyi anlıyorum. Ne demek istediğimi umarım anlamışsındır. Bırakacağını hissettiğin bişey al eline yanından ayırma ondan güç al ❤️