Ebuss97 Bu sene sanırım erkek senesi çevremde çoğu kişinin oğlu olacak. Benim de inşallah minik adamım geliyor 🥹🥹 Tüm bebişlerimiz sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻♥️♥️♥️
Mine16 Ebuss97 kesinlikle erkek senesi bence de 🤣 şuan 5 arkadaşımla beraber hamileyiz hepimizin ki erkek
Lina11 Ebuss97 evet erkek senesi bencede benimde erkek 38.haftamdayım nasip olursa 14 şubatta minik sevgilimi kucağıma alacağım 🤲💙🐣
Ebuss97 Simayla Amin inşallah hepimizinki ♥️ Aslında 13. haftada doktor sanırım erkek demişti ama kesin değil 16 dan sonra kesin konuşucam dedi. 17+4 de kesin erkek dedi
Simayla Ebuss97 ne güzel maşallah sağlıkla gelsin minik prens bende 12. Haftada kontrolüm var aceba Bi sürpriz olur mu diye düşündüğüm için sordum
Simayla Ebuss97 bilmem Bi hissim yok şuan kız oğlan fark etmez aslında ne olsa çok sevinecem ama merak da ediyor insan severken kızım yada oğlum demek için 🥰🤲
Ebuss97 Simayla ben ilk istemsizce kuzum diye sevdim karnımı sonra değişik bir şekilde oğlum hissine kapıldım hayırlı gelsin sağlıklı gelsinler inşallah
Simayla Ebuss97 eşimde kızım diyor ama ben bişey diyemiyorum nedense aynı kuzum bitane falan diyorum sadece 😂
Simayla Ebuss97 evet ilk çok uzun yıllar bekledim çok dua ettim rabbim Bi anda sürpriz yaptı inşallah sağlıkla kavuşuruz hepimiz
Neseslem Ne guzel saglikla alin kucaginiza inşallah benimde ikizlerim olucak ikiside erkek geliyor gerçektende erkek senesi galiba benimde etrafimdakiler cogunlukla erkek bekliyor:)
ikimelekannesi28 Mine16 kızım var birde oğlum olsun istiyorum 10 haftalık olduk şuan öyle içten istiyorum sanırım kız evladı olanlar beklediği bebegi hep erkek ümidiyle bekliyor erkek senesi diyorsanız inşallah oğlum olur 🤲🏻