annelinkoo elif233233 ben de gidince konuşcam bakalım neyi uygun görürse artık onda karar kılalım. Sağlıkla gelsinler 🤲🏻
Ndt annelinkoo daha doktorumla konuşmadım ama benim doktor doğum belirtisini bekleyelim dersem bekletiyor. Mecburi sezeryana almıyor herhangi bir risk yoksa. Bu ikinci hamileliğim oğlum ne zaman gelmeye karar verirse o zaman olacak gibi görünüyor Allah izin verirse.
Gozde_32 Sumeyyeyucel merhaba benimde ilk kızım sezaryen 34 ay ara ile gebe kaldım 2. Doğumumu normal istiyorum doktorunuz ve şehir hastane neresi acaba ssvd de iyi doktor bulmak çok zor
Sumeyyeyucel Gozde_32 merhaba İstediğiniz gibi nasip olur inşallah. Ben Eskişehirde Anadolu hastanesinde Perihan Sözer’e geldim. Doktor hanım sağolsun tüm takiplerim onda olmamasına rağmen cok güzel ilgilendi destek oldu.
Ndt annelinkoo kızım beş buçuk yaşında olacak doğum zamanı ama ssvd düşünmüyorum. Bence sezeryan her türlü rahat normal doğum yapabileceğimi sanmıyorum.
annelinkoo Ndt evet anladım sezaryen olucağını o yüzden arası ne kadar diye merak ettim yoksa o kadar bekletmezler ya benim mecburi sezaryen arası 20 ay kadar oluyo cünkü normal olsa ben normal yapardım. Sağlıkla gelsin inşallah🙏🏻
melegim_ve_ben annelinkoo Ekim 2021 de kızımı seseryanla doğurdum 38+2 de. Simdi de 35+5 haftaligiz dr um 38+2 ya da 38+5 gibi alırız dedi. Zaten araları çok yakın olunca iyice zorladı beni.
annelinkoo melegim_ve_ben aa sizin benden de yakın benim 20-21 ay kadar ben de korkuyorum dikişler açılır diye ya ondan 39 u beklemekte kararsızım valla🙄
melegim_ve_ben annelinkoo Kızım 4.tup bebek denememizdi☺️ oğlumuz sürpriz yaptı bize kendiliginden.Hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebislerimiz🙏😍
annelinkoo melegim_ve_ben ikinciler hep sürpriz herhalde 🥰 aminn sizin de sağlıkla gelsin inşallah kuzucuk annesi 🥰🙏🏻
Esra2019 annelinkoo benimde 38 de alınacak dr öle dedi. Aslında ben bayramdan sonrasına istemiştim yani 39.haftaya ama ilk sezaryen olsa olurdu ama 2.sezaryende riske atmayalım dedi o yüzden 38.hafta alınacak sağlıklı doğsunda inş 🙏🏼
annelinkoo Esra2019 ben de konuşmadım hala sanırım ben de bekletmicem ya korkar oldum dikişler açılmasın da 😞
annelinkoo Happy_001 hayırlı evlat olsun inşallah annesi darısı bizlere sen kurtulmuşun 🥰 muhtemelen ben de 38 e karar kılcam ya 39 da diretmenin bi anlamı yok bebek için iyi ama dikişler açılsa daha beter olcak hiç gerek yok