aren6161 ya gerçekten ikinci sezaryen cok sıkıntı ilkinde normal de olsa sezaryen de olsa olur düsüncesiyle rahat rahat bekleniyo ama ikinci riskli insan ister istemez tedirgin oluyo. Ben hep bebeğimi düşündüm kalsın biraz daha diye ama benim dikişler açılsa hic bakamıcam ona. Size de hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah🤗