annelinkoo ben hem özelde hemde devlette kötü bir tecrübe yaşadım çocuğum 36 haftalıktı 1 hafta önde gidiyor zaten diyip devlet apar topar doğuma alcaktı kagıt imzalayıp çıktım Özelde de doktorum resmen beni kandırdı sen ya kış hesaplamışsın bebek şuan 40 haftalık boyutta 4500 kilo olmuş boyu 52 cm diyerek bşr doğdu 3400 48 cm 😁 37 de aldılar bu arada bnce 38 artılara kadar bekle kandırıyorşsr zaten dikişlerin gerlmiş bilmem ne diyerek yalancılar