Normale göre 2. Gebelkte sezeryan dogum 38. Haftada alınıyormuş tabii gidişatında önemli oldugu bir süreç atıyorum 36. Haftada oldu suyunuz nişanınız veya dogumu baslatan her hangi bi işaret geldi 38 beklenmiyor tabi ki ama genel normal gidişat 38. Hafta da alınıyor 2. Sezeryan dogumlar